lördag 13 mars 2010

B Kvinnor som är här

Det finns inte många kvinnor som är långliggare här, och dom jag träffat är riktiga "B" brudar. Jag framstår som fullkomligt normal jmf med dem. Har träffat en kvinna i min ålder från Spanien som är normal - men som är en ensamvarg - men de andra kvinnorna...

För några veckor sedan träffade jag en finsk långliggare. Hon brukade åka hit varje vinter. För det första var hon hög på kokain (sådana personer går bort)) och dessutom så hade en landsman försökt att strypa henne på hotellrummet. Hon tyckte att jag skulle bo på hennes hotell istället och att vi kunde ha kul ihop...Tror inte det... Vem vill umgs med någon som håller på att bli mördad och som är hög på "fel" drog?

För en vecka sedan träffade jag en svenska och en engelska. De var i min ålder men tjeje från London såg ut som 25 och svenskan sliten som en 65-åring. Den engelska tjejen bodde här permanent och hade gift sig och skaffat barn med en thailändare.
Den svenska tjejen hade en stor ishink framför sig och hon stoppade isbitar i munnen som hon tuggade på. Jag ifrågasatte anledningen och fick till svar "Jag har ångest och jag mår bättre när jag tuggar på is". Naturligtvis trodde jag att hon skojade med mig så jag sa "Det vore bättre om du tog stecolid eller ngt annat lugnande ha Ha". Människan säger "De gör jag redan" och tror ni inte att nänniskan plockar fram en burg Stecolid och visar mig...

Nej, jag får umgs med män, så är det bara - och det är väl helt Ok men det hade vart skoj att träffa en "normal" engelsktalande o kvinnig långliggare.

Det finns så många olika sorters männniskor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar