måndag 8 mars 2010

Passion o horny cat


Gick pa en rock klubb kvallen jag fyllde ar. (har varit dar en gang tidigare men vagade inte vara kvar. Sag killen som spelade gitarr och jag forstod...I can be dangerius here...)

Han som spelar gitarr o aven sjunger ar den enda snygga thailandaren jag sett. Det ar farligt nar man kanner sig som en horny katt i mars manad. Dreglade sa jag fick ga pa toa o skolja munnen dar. Var val forvirringen som fick mig att glomma min planbok dar och vaknade upp dagen eftr med 20 bath...

Hur ofta ar det i livet som man kanner akut passion och atraktion for en person som man inte vet nagot om? Pa hogstadiet hade jag en tio i topp lista. I mina tonar traffde jag tva killar som fick mig att dregla och sedan...Ja - nar jag var 25 traffade jag en man....Forst Nu vid 45 ar hander det igen!!!

Jag har haft underbara karleksrelationer!!! men kemisk passion for en framling ar sallynt. Kanske hander det en gang till i livet??? Nar jag ar 65 ar kanske???

De ar nog forst o sista gangen i livet jag ser en snygg thailandare som har charm, ett underbart leende och kolsvarta ogon - det gar inte att se pa ett foto! Fy fan sa het...

Klart jag blir extra charmad nar en san kille sjunger karleklatar just for mig - jag smalter ju...Det gnistrade nar vara blickar mottes sa jag vagde knappt titta pa honom...

Lite problemtiskt nar man inte kan kommunicer och den mentala nivan ar pa olika plan.Intressant att det finns thailandre som vill ha en biljet till Sverige...Trodde att det bara var thailandskor. Tur att jag ar en fattig svenska...Ha Ha

Denna man gor mig galen...Skulle vilja ga dit ikvall en snabbis men jag vet hur det kan komma att sluta. Han ar val inte bra for mig kan jag saga. Jag ar medveten om det. Att ta kokain och roka Marujiana verkar varena javla kille har som spelar i ett band gora.

Fonuft o kansla...Passio o atra...FY FAN! Jag ska halla mig i lilla Rimbo jag och stanna inne i min lagenhet. (och JA - Jag vet att jag ar patetisk och - jag ar i nuvarande tillstand nykter och jag har inte tagit nagra droger). Jag haller pa o kryper ur min kropp.

Horny Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar